Emanuelle film izle

adem ile havvaEmmanuelle A Time to Dream
IMDB Puanı:4.9/10
Yapım:1974 ~ Fransa
Yönetmen:Just Jaeckin
Kitap:Emmanuelle Arsan
Süre:1 saat 45 dk

Ya bu Emmanuelle olayı nedir ben anlamadım valla bu filmin neresi güzeldir arkadaşlar bana biriniz anlatın bu filmin neresinden zevk aldığınızı bende izledim ama hiç bi şey anlamadım bu filmden neyse tabi herkesin kendi zevki bisey diyemem:)


Filmin kısaca konusu:Kocasının kendisini aldattığını öğrenen sylvia brezilyaya kaçarak bir dizi estetik ameliyat geçirir adeta yeniden doğan sylvia 20 yaşında genç ve güzel emmanuelle dönüşür.Turist rehberi malcomun yardımıyla bu yeni dünyayı keşfetmeye başlayan emmanuelle brezilyanın balta girmemiş ormanların tehlikeli arka sokaklarına uzanan seksüel bir yolculuğa çıkar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

.


Kültür,Sanat Sinema
ads1